edefneee Zhra78 nedense o koku benim midemi bulandırıyor. Migros’un beyaz sabun kokulusunu kullanıyorum
Merve-miray Zhra78 Ben çok beğeniyorum kokusu hatta biraz önce evleri süpürüp sildim ☺️😁 asperox pembe olanda güzel ama bingo kadar kalıcı değil
zarifhanim Zhra78 Bebeksi kokuyor. Çiçeksi kokanlar manolya bahçesi ve şakayık baharı. Ben daha çok beğeniyorum onların kokusunu ☺️
Tugce0142 Zhra78 geçen hafta bime geldi doa markası pudra kokusu evleri sildim hemen kokusu tüm eve yayıldı gidip stok yapacam fiyatı da uygun 50₺