Tuvalet eğitiminde 3. Gündeyiz diyebilirim. Çişini ve kakasını yaptıktan sonra söylüyor. Yani yarısını yapıyor sonra anne altıma yaptım diyor bieaz korkarak. Sonra tuvalete oturtuyorum devamını ıkınsrak yapacağını öğrendi hoşuna gidiyor o zaman. Ama başlangıcını hep taytına yapıyor öncesinde. Erken mi acaba diyorum böyle olduğunda hep.. kreşe başlayacak ben çalışmaya başlayınca mecbur.. zamanı geldiyse iyi de değerlendirmek istiyorum bu süreci. Ama emin olamıyorum. 2 saatte bir yapıyor hemen hemen tuvaletini.. (27 aylık bu arada)