Selamlar arkadaşlar..oğlum 4 yaşına girdi yeni..kızım da 1 yaşında olacak bu ay..sorum şu ki..oğlum sürekli mizmiz,itiraz halimde ne dersem bağırıyor..kardeşine vuruyor arada guzellikle diyorum yok..ne yapmam gerek sizce..böyle olan var mı aranızda..oyun terapistine mi gitmem gerek..kendim de çok yorgun oluyorum gün i içinde bebek de erken kalkıyor sabahları..vitamin filan da kullanıyor musunuz kendinize kendimi çok bitkin hissediyorum.tesekkurler simdiden🙂