-sevimlipolyanna- Biraz önce sağlık ocağından mesaj geldi. 9 ay izlemini için çağırıyorlar. Bakanlık vakalarda artma nedeniyle bu ay kızamık aşısı öneriyormuş eğer yaptırmak istersek, istemesekte 1 yaş aşı takviminde varmış
-sevimlipolyanna- Kararsız kaldım. Yaptıralım mı yan etkileri vs. Neler? Yaptıranlar bilgilendirise çok sevinirim
Duriskonunannesiii -sevimlipolyanna- yeni olan bir şey değil büyük kızım 4 yaşında o zaman takvime yeni eklenmisti biz yaptırmıştık hiçbir yan etkisi de olmadı aşıların şimdiye kadar , ateşsiz geçirdik bir tek 4 yaş asisi birsz kollarında kızarıklık şişlik yaptı o da birkaç güne indi