Kızlar 4 şubatta doğum yaptım.. Mayıs 1 de regl olmaya başladım. 1 MAYIS - 1 HAZİRAN - 2 TEMMUZ OLARAK DÜZENLİ REGL OLDUM. Ama şu an 12 gün geçikti reglim. Geri çekilme ile korunuyoruz. 6 gün önce erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Tekrar yapmaya korkuyorum… Sizin de normal de düzenli olup da bu ay düzensiz olan var mı bu ay bazılarının hep gecikmiş