minikurabiyeninannesi başkasına vurma konusunda eller vurmak için değildir sevmek içindir diyorum cici yapıp seviyor, eğer bize vurduğu zaman tekrarlar ise yaklaşmıyoruz oynamıyoruz mesafe koyuyoruz yanlış yaptığın için seninle oynamak istemiyorum diyoruz direk işe yarıyor. Kendisine zarar verdiği zaman ise yapmaya devam edersen canın yanar diyorum, ve sonra karışmıyorum görmezden geliyorum bakmayınca bir süre sonra bırakıyor, dikkat çekmek için yapıyorlarmış genelde çünkü. Dikkat çekemeyince doğal olarak bırakıyor yapmayı, kendine zarar vermeyi. Çok müdahale etmiyorum yani eyvah dur ne yapıyorsun vs. yok. Uyarıyorum devam ediyorsa hiç karışmıyorum. 23 aylık şuan 2 hafta sonra 2 yaşına girecek 🙏🏻☺️