Benimkiler 6 aylık oldular çok şükür ilk günden beri ben de mama -meme şeklinde gittim sadece anne sütü sanmıyorum ilk günler belki yetebilir az içtikleri için ama sonrası mama şart biz şuan mama veriyorum ek gıdaya geçtim artı bir de keçi sütü veriyorum azıcık emziriyorum da sütüm az yani sütle 1 öğün bile geçiremiyoruz