sevcan [bilinmeyen] sleepy cok kötü ama sızdırıo pişik yapıo lastık ızıyapıo molfıxte aynı fıyat hemde cok guzel bi bez.
YagmurunAnnesi [bilinmeyen] Canim paketlerdeki adetlerde önemli kaç liraya alıyorsan ve paketin içinde kaç tane varsa o sayıya böl kuruş hesabı üzerinden hangisi daha uyguna geliyor o zaman anlayabiliriz. Mesela Ben 4 numara bebek bezin içinde 40 tane var 25 liraya alıyorum ama Civil de 30 tanesi 20 lira. Ben 25 liraya alıyorum ama daha avantajlı yım. Adeti daha ucuza geliyor yani. Ne yazık ki fiyatı düşürüyorlar ama Paketlerin içerisindeki adetleri de düşürüyorlar ve indirim yaptık diye övünüyorlar
Bebekkaradag YagmurunAnnesi Vallahi bana da biraz kandırmaca gibi geldi☺️ 2 beden 68 adet 29.90’a alıyoruz biz.
Saremm [bilinmeyen] sleepy kalitesini düşürdü. Elimde ki bezler bitsin bi daha asla almayacagim Molfix daha iyi
deletedmom173 Saremm çok hak verdim ulan size elimdeki bitsin artık kullanmayacağım ilk sıralar çok güzeldi enflasyona tekme atmaya başladı bez sayısı da düştü bezleri de adi üretime geçti kaka 💩 sırtta bütün çocuğun anlatmaya gerek yok görüyoruz
YagmurunAnnesi Demekki benim aldigimd a eski üretim. O zaman ayni yerden bir iki tane daha alip stok yapayim 😂