Merhaba anneler. Kızım 14 aylık sadece gece mama kullanıyoruz. Gece uylusuna geçtikten bir iki saat sonra mama içmek için uyanıyor içirmesem uyku geri dönmüyor. İki kere mama veriyorum. Ama gece çok sık uyanıyor. Gece beslenmesini kesmek istiyorum. Fikri olan yada bizim gibi olan anneler yardım edebilir mi ?