o dönemlerde diş de iyice vurduğu için bebeklerde bi ısırma oluyor ağlaya ağlaya emzirdim aynı dediğin gibi bir yara oldu o sıra taşınma arasındayız hani ek gıda verebilsem direk memeden kesecektim dogalgaz bile acık degil emmekten baska caresi yok ağlaya ağlaya emzirdim suan 1 yaşındayız oyunlar yapiyor agzında geveliyor ama ısırmıyor biraz daha sabretmek gerekiyor çok zor çok aco ama az daha sabredin🥲