EsrraZ gamze08 o farkı bilmiyorum belki ajanları farklıdır biogaia kullandık erken doğan bebeğimin bağırsak gelişiminden inanılmaz gazlı bi bebekti ben hiç faydasını görmedim doğal zeytin yağı ve nurse harveys iyi gelmişti
esty35 gamze08 biogaia buzdolabında saklanıyor bigaia oda sıcaklığında da saklanabiliyor birde biogainin içeriğinde d vitamini var bigaiada yok
2kedi1bebi Biogaia yenilenmiş ve adı bigaia olmuş artık buzdolabında tutulmasına gerek yok ve kolay damlatılan şişeye geçmişler demişti eczacı. Bigaianın üstünde de yazıyır biogainanın yenilenmiş hali olduğu
neslihanada Bence bigaia en iyisi canım biogaia çok ağır geldi çocuma denendi ikisinde fark var bence sadece ad değişikliği yok
adikom neslihanada yeni çıkmış olanı yenidogan için kullanılır mı acaba siz kullandınız mı? Kutu üstünde 2 yas itibariyle yazıyor halbuki bir önceki dolapta şaklanan biogaya içeriğiyle aynı görünuyir
neslihanada adikom evet ben kullandım bigaia olanı aynı görünüyor ama bilmiyorum bzie diğeri hiç iyi gelmeyip bu geldi
esty35 adikom gaz damlalarının çogunda 2 yaş üstü yazar bende doktora sormuştum ona takılma demişti . Bende yenidoğan bebeğim için bigaia kullanıyorum ve çok faydasını gördüm