Benim bebeğimde 1 yaşına girecek hemen hemen bizimde 6 gündür ishalimiz var çok bir şey yiyip içmiyor doktor sadece reflor verdi devamlı uyumak istiyor enerjisi de bi bakıyorsun hiç bir şeyi yok gibi bir bakıyorsun yerlerde yatıyor devamlı çok canım sıkılıyor bu durumdan doktor ishali içinbu ilaçtan başka bir şeyi veremeceğini söyledi ateşi de yok kusması da yok ama bu şekilde çocuk anlamadım gitti