findk ben de bugün aynı sikayetlerle doktora gittim bebeklerde grip hemen ciğerlere iniyor dedi doktorum. ( Kendisi profesör bu arada) Sürekli kontrol et birkaç gün dedi, yaz aylarında çok sorun olmuyor çok ağır virüsler olmuyor kış aylarında mecbur yatırıyoruz dedi. Ateşi yok balgam öksürük hapşırık var fazlasıyla. Balgam için sekrol şurup verdi. aynı zamanda nebulizator ile kullanmam için
Serum izotonik
Ventolin
Cortair verdi.
Çok zor oluyor benim bebeğimde 3 aylık duygusal olarak çok yıpratıyor. Allah yardımcınız olsun.