Sbhthll 3 numarasını kullanıyorum 6-10 kg için uygun
Aldığım prima bez bant kısmı sarı benım istediğim mavi şerit olacaktı arasındaki fark nedir
Sbhthll o sarı ıslanınca çiş varsa mavi oluyo iste cnm 🤭
mcansum orası değil camım bant kısımlarında resim atamıyorum atsam göstereceğim
Sbhthll doğduğu günden bu yana çok memnunum. Kilogramı ne ise ona göre tam denk geliyor