4 günümüzdeyiz ilk iki gün yaptı altına hep 3.gün ve bugün hadi gidelim tuvalete belki çişin kakan gelmiştir diyip götürüyorum götürdüğüm zaman yapıyor bu şekilde yaparsam öğrenebilirmi yoksa kendi kendine altına yapa yapamı öğrenmesi lazım? ay çok yoruldum şimdiden yardımmmmm