Aaaa1864 3-4 bin tl diyecekler hiç yazmasın zaten elimde 2 tane var rahat sürülmüyor diye istiyorum bebeğim de büyüdü baston falan olup satacak olan varsa alıyım 1 sene daha kullanırım sonra bende satarım diyorum orta halli bir şey idare eder beni
Bebegimben1 Aaaa1864 Trendyol dan 1700 e baston aldım çok da memnun kaldım sadece yatış pozisyonu yok malesef satmıyorum sadece öneri,😂