Dokuzkasimbebesi çok ağlıyor kucaktw ve ayakta olmak istiyor nasıl geçiriyorsunuz gününüzü ne yapacağımı şaşırdım ya
LinaElzem Dokuzkasimbebesi Farkımız yok canım yapışık ikiz gibiyiz. Odadan çıktığımı farkettiği anda kıyametler kopuyor. İnşAllah tez geçer. 1 ve 1.5 yaş civarı yine oluyor bu ayrılık kaygısı :)