handeozdmr Emziriyorum emzirme döneminde zlynda kullanılıyormuş herhalde kullanan arkadaşlar lütfen yardımcı olun koruyuculuğu nedir adet döneminde mi başlanıyor yoksa üç aylık iğne vurduracağım
limonlucizkek Bende kullanıyorum 5 aydır.Koruyuculuk oranı saatinde kullanırsan ıyıymiş.Zten baska d.k. hapı yok emzirirken.Bir sıkıntı olmadı .Ayrıca adet olmamıştım kullanmaya başlarken.Başlarım ilk hafta dikkatli olmak gerekir.