Bu durumu yaşıyormusunuz doğduğu günden beri çocuğum gazlı zor uyuyan bi bebek ve son zamanlarda resmen yenidoğan dönemi gibi yine 10 dk da bie uyanmalar gece sürekli gaz çıkarıyor hem alttan hem üstten sürekli kıvranıp ağlıyor yatakta , bizim yediğimiz yemekleri hala vermiyorum çok dikkat ediyorum ek gıdasına ama sonuç böyle