theyikik Kızlar günaydın, kızımın gözleri iki gündür çapaklanıyor muhtemelen enfeksiyon kaptı aile hekimine gitsem bakar mı yoksa çocuk doktoruna mı gitmem lazım?
17_bar theyikik bizimde vardı aile hekimi ilaç yazıyor ama bizim iki çeşit antibiyotik damla kullandık aynı anda anca düzeldi çok şükür daha olmadı 20 günlükken bi başladı 3 aylık olana kadar devam etti
Kuzey_Melis_Momm theyikik Bakmasına bakar da ne denli anlar bilemiyorum . .Uzmanlık alanı farklı neticede. . Çocuk doktoruna gitmenizi öneririm . .
theyikik endoplazmikretikulumiste evet ilk doğduğu zaman da olmuştu o zaman çocuk doktoru damla vermişti. Şimdi yine tekrarladı
theyikik 17_bar kızımında ilk doğduğunda iki gözü de öyleydi biri çabuk düzeldi diğeri 2 aylık olana kadar falan devam etti snra bi anda düzeldi. Şimdi iki gündür yine oluyor. Elleri sürekli gözünde ovuşturup duruyor muhtemelen enfeksiyon kaptı.
sbltk theyikik pamuğu ılık suyla ıslatıp öyle temizleyebilirsiniz hatta bizim ebemiz ılık çayla da aynı yöntemi uygulayabilirsiniz demişti geçmiş olsun
silaa66 theyikik doktorum göz yaşı tıkanıklığı demişti masaj yapıyorsun ve bana çay ile sil geçmezse damla kullan demişti geçmiş olsun 🌻