Aydakisiyahedicikk Doğum yapalı 11 ay oldu sayılır geri çekilme ile korunuyoruz biliyorum bir korunma yöntemi değil ama diğerlerini yapamıyoruz her neyse adetim 4 gün gecti kaset test yapsam sonuç alırmıyım
Zehra95 Aydakisiyahedicikk GERI CEKILME KORUNMA DEGILDIR ve hamilesin gözün aydın kan ver hemen çıkar
beyzanurkoca Aydakisiyahedicikk idrar testi için en azından 10 gün bekle ben 5 gün gecikti diye yaptım çıkmamıştı sonra 10 gün olunca tekrar yaptın net çıktı🤷♀️
Aydakisiyahedicikk Zehra95 değilmişim canım :) korunma yöntemi olmadığını bende belirttim zaten postu açarken fark ettiysen
Aydakisiyahedicikk Szyee merrv26 omerbartu1 Nurclk294 İlk gebeliğinde adet olmam gereken gün yapmıştım ama erken test ile bariz belli çıkmıştı bu sefer dedim kaset test yapsam ondan sormuştum ama şükür ki gerek kalamdı bes dk önce regl oldum🤣
omerbartu1 Benimde 8 gün gecıktı test yapıyorum negatif, beklemıyorum ztn ama psikolojik olarak insanın test yapası gelıyor 😀 bu formda gördüm bu ay herkesdr sıkıntı var gecıkme. Mevsimsel heralde
mavi8_ omerbartu1 bende 6 ve 11 gün adet gecikmesinde kaset test yaptım negatif a.a hala adet olmadım çok korkuyorum 😔
omerbartu1 Aydakisiyahedicikk darısı basıma yaaaa stress kluyorum yanı regl olamayınca düsünmemeye calıssamda aklımda bıyerde
Dorilla Aydakisiyahedicikk ben de gecikmenin 2. Günündeyim erken gebelik yapıyorum çıkmıyo yani negatif ama belim kasıklarım da ağrıyor inşallah olurum bi an önce
Sermec27 Aydakisiyahedicikk iki gün önce bir arkadaşımın geri çekilme ile hamile kaldığını öğrendi kalabilme ihtimali var yani 🥰
Aydakisiyahedicikk Sermec27 evet canım olmazmı spiralle hamile kalmış bi bacımız az önce burda okudum geri çekilme ne olacakki😂