canimanne06 Esin bu isten anlıyorsa,ticareti avucu gibi biliyosa,bu riski alsın. Yoksa evinizi de kamyonu da elinizden kaybetmeyin.
Yillar önce babam tır alıcam dedi biz karşı çıktık sen yapamazsin dedik ki yapamazdı zaten çünkü ticaretten anlamazdı.
Bizi dinlemedi gitti dolandırıcılarla iş yapmış meğerse.
Yıllarca parasını almaya çalıştı dolandırıcılardan ama ödediği paranın tamamini karsilamadilar tabi tehditle vs anca alabildi.Hukuka basvurdu ama hiçbir şey çıkmadı çünkü aralarinda resmi evrak vs hicbir sey yoktu.
Bunlari anlatıyorum ki dikkatli olun diye.
Yani ben olsam riske atmazdım