Ruveydaa Kizlar merhabalar Kredi borcumun asgari tutarini ödedim. Borcumun bir miktarini daha ödedim. Ama bir miktar daha borcum kaldı. Bu borcu ne zamana kadar ödemem gerekiyor acaba? Belli bir süresi var mı bunun ?
Metehand Ruveydaa diğer ayda asgarisi çıkar onu ödemelisiniz ya da isterseniz tüm borcu kapatabilirsiniz borç bitene kadar her ay asgarisi çıkar minimum ödeyeceğiniz tutar yani
Asyade Ruveydaa Son ödeme tarihine kadar ekstrenin tamamını ödemelisiniz. Asgari tutarı ödedikten sonra kalan borca faiz işliyor diye biliyorum
Zehra95 Ruveydaa kredi kartının 15 bin asgarisi çıktıysa 15 bin ödersin başka bisey ödemeye gerek kalmaz
Ruveydaa Zehra95 Aslinda şöyle. Toplam borcumun asgarisini ödedim. Kalan toplam borcumu ödemek için belli bir süre var mı acaba bunu öğrenmek istemiştim .
PoyrazEsra Benim bildigimde 3 ay üst üste asgarisini odersen sonrasinda icraya düşüyor belli süre veriyo kapatmazsan avukata dusuyor
esrauyldz Ruveydaa bütün borcunu 3 kerede ödemen gerekiyor ona göre asgarî ödeme planlanıyor diye biliyorum