Bebeğim 7 aylıkken alt dişlerini, 9 aylıkken üst dişlerini patlattı hala salya huzursuzluk tam gaz devam herkes bir tane çıkarsın rahatlar diye beni kandırdı😅 hiç de öyle olmadı tabi, tecrübelerinize sesleniyorum ortalama ne zaman geçer bu dil dönemi biri söylesin lütfen🙏