bisakinol ayy bu biz …7 aylığız bir de benim ikiz.Kızıma maşallah kesintisiz uyuyor ama oğlum ah oğlum meme bağımlısı yaa.Emzik kavgası etmesinler ileride diye vermedim kız tutmuyordu keşke verseymişim. Hiç unutmuyorum bir kere verdim oğluma tuttu gibi olmuştu ben başladım ağlamaya paylaşmışım gibi hissettim onu dediğini gibi başlarda çok tatlıydı ama şimdi işkenceye dönüştü Allahım gecenin bir yarısı öyle bir bağırış yok yani 😃