aysoshh geçmiş olsun öncelikle kızım da 3 ay kullandık Tübingen ortezi yani boncuklu olan ama ben aşırı dikkat ettim duş ve kıyafet değişimi dışında asla çıkarmadım benim bi arkadaşımın kızında da aynı sorun vardı o biraz fazla çıkart tak yapmış beni uyardı bez değiştirirken bile çıkartma dedi ben de öyle yaptım. Altında sadece bez duruyordu tayt vs giydirmiyordum aleti hiç çıkartmadan bezini değiştiriyordum. Umarım sizin de hemen düzelir kızım 4 yaşına girecek çok şükür bir sıkıntısı yok.