1Acemianne12 Kızlar 7 gün önce 2. sezaryenimi oldum ama ayaklarım bacaklarım vücudum yüzüm her yerim aşırı ödemli hastanedeyken böyle değildim eve çıkınca oldum. Ayaklarımın üstü davul gibi şişiyor geçmiyorda ne yapmam lazım. Ve karnımda çok şiş taş gibi
Momsy 1Acemianne12 benim de öyleydi merak etme bende çok korkmuştum ama sonradan geçiyor tabi benim sadece ayaklarım şişti diğer yerlerimde birşey yoktu
creativebiri 1Acemianne12 Benimde öyleydi, bol su için ayaklarınızı yüksek yere koyun. Doktorum söylemişti zamanla geçiyor bende bir şey kalmadı.
miniksercedefne 1Acemianne12 7. Gün kontrole çağırıyor kadın doğum doktoru sizi çağırmadi mı. Doktora görünmekte fayda var. Ödem için bol su içmek ve hareket etmek gerekiyor normalde
meliketayfun20 1Acemianne12 ay bende çok çektim cok ama cok şişti ne terlik ne ayakkabı giyiyordum cok kötüydü kaynanam ayağımı kolonya ile ovalardı birde ayağının altına yastık koy yüksek olsun uzat dinlen biraz da olsa iniyordu rahatlıyordum sonra koltukta oturunca ayağım yerde tabi malum şişiyordu geri ama korkma geçiyor 40 günü bulduydu benim inmesi
1Acemianne12 Çok teşekkür ederim kızlar. Baya korktum ilkinde öyle olmamıştı ama rahatladım saolun 🤍 Momsy creativebiri Ardenaden BeY35 urazmom13
urazmom13 Tam 1 haftalıkken geçti doktor yürü yürümediğin zamanlarda da ayaklarını uzat yere sarkıtma demişti
1Acemianne12 meliketayfun20 Evet benimde oturunca hemen balon gibi oluyor yatınca karnım acıyor nasıl olucak bilmiyorum. İlkinde böyle değildim 4. Gün toparlanmıştım sanki bunda hiç toparlanamiycam gibi geliyor psikolojikmen 😢
meliketayfun20 1Acemianne12 1 hafta mi 2 hafta mi ne bende aynıydim çok iyi anlıyorum seni yatamıyordum oturduğum yerde uyuyor dum yatakta uzanayım derdim nefes alamıyordum bisey batıyordu sürekli sırtım ve böğrüme kaynanam sagolsun hemen vikis sürerdi sıcak su torbası koyuyordu onun sıcağıyla yattım yavaş yavaş ama yatma konusunda çok acı çektim iyiki kaynanam vardı o baktı herseyime koştu sagolsunlar kayinbabamla