Hiç bişey yapamazsınız dediği gibi doktorun tedavisi yok oğlumda olmuştu losyonlar rahatlatıyor sadece tedavi edici değil kantaron yağı önermişti pamukla sürdüm yaralara oda aynı şekilde yanma acıyı geçiriyor ama tam anlamıyla tedavisi yok biraz uzun sürüyor zor bir süreç ateşi düşse hızlıca toparlar şuan yine aşırı salgın var parklar çok tehlikeli geçmiş olsun