Kızlar yeğenim 15 temmuzda rotaya yakalandı annemler merkezde oturuyor ve ablamlarla hep birlikteler. Cuma günü ben de gidebilirm ama korkuyorum iyileşmiş olsa bile yeğenimden kızıma bulaşır mı diye. Bu hastalığa yakalandıktan ne kadar sonra bir araya gelmeliyiz,.sağlıkçı olan varsa bi cevaplasın lütfen.