Ben de 1 hafta oldu bıraktıralı, 21 aylığız, hem emzık hem biberon ıkısını de bır anda kestim, gece mamasını 17 aylıkken falan kesmıstım cunku en son yemegını 8-8 bucuk gıbı yıyordu aksam 9-9 bucuk gibi uykuya gecıyordu, gece 2 gıbı uyanınca mama verıyordum.
İlk onu kestim önce cc azalttım, ilk zamanlar bıtse de cekmeye devam ettı sonra su vermeye basladım,uyku sersemı ıctı uyudu bırkac gece. Aclıktan olmadıgına emın oldum suyu ıcıp uyuyunca, 1-2 haftada gece kalkmamaya başladı, bir de sabah 5 bucuk 6 gibi kalkıyordu onda acıkıyordur dıye verıyordum 8 e kadar uyuyordu.
Bırkac gun uyanınca su verdım ıctı gerı yattı, sonra su verdım ıstemedı mama bıberon işaret etmeye basladı.
Boş bıberonu verdım bıtmıs ama oğlum kalmamıs kı su koyup verıyım mı dedım bırkac gun agladı ama 2 gundur ıstemıyor daha.