Kızlar 4 gün önce doğurdum 2. Yi konu şu ilk kızım 2 kilo doğmuştu doktor mama ile destekleyin demişti haftası küçük doğdu diye 3 aya kadar meme mama devam ettik sonra red yaşadık dahada tutmadı üzüldüm sürekli şimdi 2. Kızım 3.5 kilo doğdu dokotrum mamaya gerek yok anne sütü yeterli dedi kızlar buda öyle bişey ki sürekli meme istiyor e ben 2 saat aralıkla değil o ne zaman isterse meme veriyorum bu sefer süt tam dolmuyor dinlenmesi gerekiyor eşim dün ne hale geldiğini gördü bı yerden 15 aylık kızım bı yerden öbürü meme derdinde belim ağrıyor eşime belime masaj yap dedim oda çok yorgun du yani dün nasıl bişey yaşadık bilmiyorum sürekli meme olunca yemek falan yiyemiyorum aç kaliyorum en son eşime verdim rezene çayı içtim ayak üstü sütüm oldun diye eşimde benim gibi yapamıyor çocuk beni istiyor ben kimse sorsam aktif meme içen çocuğa mama desteği yapan birsuru anne var yani ben anlamıyorum kaynanam bı tutturmuş çocuk alışır yav aç mı kalsın bu çocuk ya doymuyorsa dün gece saat 1 de artık eşime dedim dayanamıyorum yeter dedim gitti mama yaptı çocuk içti sustu uyudu yani demekki bu çocuk doymuyor zaten aurekli kaka çiş yapiyor olanda gidiyor yada sürekli meme istediği için tam doyum alamaiyor yani biberona alınacak diyorlar o zaman kaşıkla veririz benim için neye alıştığı değil sağlığı önemli şuan sarılık gecirebilir orta dereec dedi doktor sürekli emziriuorum inşallah atlatırız sarılık faka olmaz kızlar hem meme hem mama gidenler nasıl yapiyosunuz yani bend ekorkuyoruj tabi memeyi bırakır diye ama doysunda istiyorum napimmbgas