Kızlar selam,
1 yaş bebeğim var. 1 aydır neredeyse korkunç kağıt yiyor. Nerede görürse affetmiyor. Etiketler, yapışkanlar, kartonlar hevesle kitaplar alıyorum etkinlik setleri alıyorum yemekten hiç oynayamıyoruz çok sinirim bozuluyor. Bu durumda olan var mı normal bir durum mu bu acaba dr götürsem mi?