1,5 ayın sonunda memeyi tutturmayı başardım bebeğime. Nasıl oldu, nasıl cebelleştim bana sorun. Tecrübelerimi anlatıyorum:
**öncelikle az akışlı biberon aldım, oradan çekerken de zorlandığını anladı bebek. Çekme gücünü arttırdı. Zaten büyüdükçe ağzı da büyüyor ve memeyi daha iyi kavrıyor ve emiş gücü artıyor bebeğin, pes etmeyin.
**gün içinde bir kez de olsa mememi tutturmaya çalıştım. Hem bebek hem ben tecrübe kazandık git gide. Ağlasa da, memeyi bulamasa da, iki çekip bıraksa da, yaz sıcağında hele terden su olsak da, iki dakika da olsa yaptırdım bunu.
** mememin kokusuna alışması için kendim çıplakken kucağımda tuttum, sling’i yine kendim çıplakken bağladım, bebek de çıplakken ten tene temas yaptım. Gerçekten işe yarıyor.