gizemmalperen aşıyı henüz yaptırmadım ama yaptırmayı da düşünmüyorum zaten. Sanırım 1 yaşında aynı aşıları olacakmış zaten, 9.ayda gerek yokmuş gibi şeyler duymuştum, iyice öğrenmem lazım onu, neyse.
Kan sayımını da sağlık ocakları yapmıyor. Özel veya devlet hastanesinde yaptırıyorsunuz ama sağlık ocağındaki ebe görmek istiyor sonuçları