1kucuk_ask anaokulu kayıtı için bizden 4 tane vesikalık fotoğraf ve kimlik fotokopisi istemişlerdi. İlk başta form veriyorlar onları dolduruyorsunuz sonra da o dediklerini halledip gidip veriyorsunuz. Ben bunları isteyeceklerini bilseydim hemen hazır ederdim fotoğrafları aynı gün içinde de verirdim ☺️😂