İyi geceler kizlar bir şey sormak istiyorum kızım 4 ağustosta 2 yaşına girdi her şeye ağlama durumu başladı ağlama krizleri desem daha doğru kendini duvara çevirip yada Bi köşeye geçip ağlıyor bağırarak imkanı yok sakinlesmiyor 2 yaş sendromu diye düşündüm ama nasıl yaklaşmak gerekiyor bilmiyorum bu konuda tecrübeli olanlardan fikir istiyorum. İkinci konu ise anlamsız bir korku başladı apartmanda dogalgaz çalışması vardı matkap sesinden duvara vurma seslerinden korkmaya başladı sonra biraz geçmişti bu aralar her şeyden korkar oldu kapi tık tık vurulsun kaçıp korktum diyor biri sesli bagrsin korkuyor telefon çalmasından korkuyor yolda kepçe kamyon görsün korkuyor en önemlisi de insanlardan korkmaya başladı tanıdığı insanların yanına bile gitmek istemiyor korktum diyor ağlamaya başlıyor bu çok üzdü beni sebebini bilmiyorum böyle birsey yaşayan var mı ne yapmam lazım korkunun geçmesi için geçen gün kızımdan yaşça Büyük bi kız ve küçük Bi kız vardı yan komşuda eşim oraya götürdü kızların yanına korktum demiş gitmek istememiş böyle Bi cocuk değildi köyde evden kaçar dışarı oynamaya giderdi şimdi korktum diyip eve kaçıyor