Merhaba kızlar bebeğim 6 aylık. Doğum kilosu 3.195 gr. Şu anki kilosu 6.450.. iki aydır kontrolde aylık alımının az olduğunu gördük. 4. Ayda doğum kilosunun iki katı olması gerekirken şu an iki katı. 40. Haftada doğdu. Sütüm var. 5. Ayda günde 3 kere 60 ml olmak üzere mama vermeye başladık.. doktorumuz sütüm olduğu için bu kadar verin dedi. Dün ek gıdaya başladık 3 gün kuralı ile ilerliyorum. Havuçta 2. Günümüz.. Bebeğim sağlıklı tabi ki her bebek kilolu ya da boğumlu olmak zorunda değil. Ayına göre iyi ama aylık alımı az. Tavsiyesi olan var mı ne yapabilirim. Mama SMA VE APTAMİL KULLANIYORUZ 3 haftadır ama genellikle emdiği için az az veriyorum