kızım 22 aylık dışarıda yabancı insanlar seslendiğinde bir şey sorduğunda genelde umursamıyor cevap vermiyor. bizimle ve yakın çevremizle konuşuyor. aylardır 4lü cümleler bile kuruyor uzun şarkılar söyleyebiliyor. diğer insanlarla iletişim kurmaması endişelendiriyor biraz. 3-4 kere sesleniyor biri mesela dönüp bakmıyor. akranları nasıl bu konuda merak ettim?