Bence acile git. Geçen hafta başımdan böyle bişey geçti akıllandım. Diş çıkarma arifesindeydi eli ağzındaydı 2 gün boyunca çocuk cayır cayır yandı resmen calpol verdim düşmedi dolven verdim yine bi kaç saat düşüyor tekrar çıkıyor ertesi gün çocuk dr gittik idrar tahlili istedi çocukta idrar yolu enfeksiyonu varmış. Hem de lökosit 746ydı. Keşke ateşlendiğinde getirseymişim dedim belki bu kadar yükselmezdi. Doktor hastanede yatış istedi. O yüzden artık dişinden ateşlendiysede dişinden ateşi var diye doktor desin ben o kararı vermiyim 1 hafta kendine gelemedi yavrum🥺