sanis61 Kskyy Bence var ama bir kaç gün daha bekleyin tekrar yapın bende de bu şekilde çıkmıştı hamileyim😇
tosbiksmoms Kskyy bende bu şekilde öğrenmiştim,ama geçen ay benim arkadaşımınki de bu şekildeydi ama negatif çıktı.
gktg011 Kskyy şundan dolayı söylüyorum ben de 3 gün önce test yaptım silik çıktı ama bugün adet oldum sabah. Yani yanılma payı az da olsa var bu testlerin sabah bir daha yapsın ilk idrarıyla yine var ise kan versin en garantisi o
fa_sena_y gktg011 kimyasal gebelik olmuştur geçen ay yaşadım bende 3 gün boyunca tüm testlerim silik çıktı sonra adet oldum