@Socialmomm_ 2 ay sonra 2 yaşını dolduracak 😊 ve düşünün ben ne zaman korunmamaya başladım😄 tabi ilk etapta düzenli ilişkiler yoktu, sonra baktım korunmadığım halde hamile kalmadım birkaç ay, bende korkmaya başladım ve düzenli ilişki, yumurtlama takibi yapmaya başladım. Ve hala olmadı. Yani şuan olmaması sorun değilde hiç değilse oğlum 3 yaşındayken hamile kalsam, aralarında 4 yaş olsa ideal. Tabi keşke.. psikolojimi bozdum artık hamile kalamamayla. Arkadaşımda ben hamile kalamadım 1 sene boyunca diye o da denemelere başladı ve ikinci ay tuttu onun. Herkesin vücut yapısı farklı tabiki ama 1 yılı geçince tedirgin oldum haliyle