Arkadaşlar bebeğim kabızdda değil gündüz kakada yapıyor pırt da , sorum şu ki yaklaşık 15-20 gündür güzel uyuyan gece 1-2 uyanan bebeğim 1-2 saate bir uyanıp ıkınıp kasılıyor de ayılıyor. Tekrar bebek arabasında sallayıp yatağa koyma döngüsü gece 4-5 kere devam ediyor her uyandığında ayılıyor ve ıkınıyor bazen pırtlatıyo bazen yapamıyo ama her gece ayılıyoruz 4 kere . Acaba gaz damlası kullanmalı mıyım var mı öneri? Gaz diye düşünüyorum ıkınıp kasılmasından dolayı . Var mı yardımcı olabilecek anne? Fikirleriniz benim için çok değerli 🙏🏻🙏🏻🙏🏻