Oglusum5357 çünkü daha çok yeni.... Bebişinize zaman tanıyın. 4,5 aylık daha eğitime zaten 4 aydan sonra başlanıyor. En ideali 6 aylık olmalarıymış. Daha çabuk uyum sağlıyorlarmış. Eğitim verirken ağlatmayın olur mu güven ilişkinizi zedelemeyin. Mesela benim kızım 1 haftada çok güzel yol aldı ama sonra çok direndi ağladı. Ben de bıraktım nasıl istiyorsa öyle uyuyor. Sayılı günler bunlar bir daha geri gelmeyecek o yüzden çok da kasmayın kenidinizi de bebeğinizi de