İyi geceler burada olanlarınız varsa bir sorum olacak 8,5 aylık bebeğim ek gıdaya geçtikten beri kabızlık sorunu var geçenlerde hastalandı doktor anbiyotik verdi onu içtiği için biraz ishal oldu şuan yine aynı kabızlık sorunu var 2 günde bir yapıyor koyu kıvamlı ve çok zorlanıyor az az yapıyor böyle olanlarınız var mı neler yaptınız?