Seyyahyolcuekstra bişey yaptığım yok ama ben her ek gıdasına et suyu koyuyorum ve yemeklerine sarımsak rendeliyorum olabildiğince ilaç vermiyorum 7.5 aylığız calpol verdim sadece saysak 5 parmağı geçmez verdiğimde onuda diş çıkarıyordu çok ağlıyordu agrısı olduğu için verdim bi kerede aşıdan ateşlendi öğle verdim çok şükür bağışıklığı güçlü kızımın