ezgitemiz19 Bebeğim 6 aylık ve ek gıdaya başladık kabız oldu kakasını yapamıyor bu kabızlığı nasıl en kolay gecirebilirim ve geçmesi için neler yedirebilirim önerileriniz varmı?
Eda6714 ezgitemiz19 taze kayısıyı püre halinde yapıp yedirebilirsiniz yoğurt yemeklerine de zeytin yağı atarsanız yumuşar armutta çok fayda ediyor kabizlikta
ezgitemiz19 Eda6714 armutu hep veriyordum aslında ama kayısı daha vermemistim onuda vermeye basliyim sağolun öneriniz için muhammedsevinc dediğiniz gibi kayısıyi meyve suyu haline getirmem daha mantıklı olabilir sıvı alımıda fazla olur böyle
muhammedsevinc Ben 6.aydan beri kayısıyi biraz suyla blendırdan gecirip meyve suyu gibi veriyorum be cok iyi geliyo sizde deniyebilirsiniz Yada kayisiyi sadeve blend edip püre seklinde verin