askbebegimmbenim neden aç kalsın ki yavru, mamaya da basla taabi nolacak. Ben de ok takıntılıydım ama zaten ek gıdaya geçince süt yeterli olmuyor, doymuyor bebekler. Eskiye göre de memeye uyarı daha az verildiğinden sütte azalma illa oluyor. 2 numara mama kullanacaksini, 12.aya kadar. Ben evolvia kullanıyorum 3 aydır, kızım 7 aylık. Asla gaz yapmiyor ve zaten doktorumuz önermişti. Aptamil gibi öyle çocuğu sisirmiyor, besin degerleri yüksek mamalar arasinda.