MevaninAnnesi34 Kızlar kızım 18.aydan beri yabancı biri sevmeye kalksa gözlerini kısarak bakiyor. Örnek veriyorum gözünün içine bakarak yapma hayır desem yine gözlerini kısarak bakiyor Göz kısma otizm mi yoksa utanmadan dolayısıyla mi yapıyor
simseklivekalpli MevaninAnnesi34 astigmat vardır otizm nerden aklınıza geldi göz doktoruna götürmek yerine.
ikibaloglanannesi Bence sanmıyorum. Benim oğlumda arkadaşımın oğlu da 1.5 yaşındalar utandıkları zaman ikiside yapıyor. Alakası yok bence Ha içinizde şüphe var ise doktora götürün. Ya da sağlık ocağında takibini yapan hemşireye danışın. Her şeyi de otizme bağlamayın
Tjdfru Sizi o kadar iyi anlıyorum ki artık en ufak bişeyi bile otizime bağlayan bir toplum olduk. Aslında biz anneler olarak o korkuyu hep içimizde taşıyoruz o yüzden hep acaba mı diye kuşkulanıyoruz
simseklivekalpli myferimah miyop astigmat olanlar otizm dir 🤣🤣🤣 biri de ben. Hatta bazen şaşı bile olabiliyorum
myferimah Kızlar gerçekten öyleyse benim oğlumda yapıyor ama böyle güldüğü zaman yapıyor şirinlik yapmak için
Aslii123 MevaninAnnesi34 otizim derken mesela anne baba diyor mu bilinçli.alkis yap deyince yapiyor mu by by yapıyor mu v.s gibi gibi göz teması varmi bunlar varsa otuzim diyemeyiz
Dondurmalikahve myferimah benim oğlum da yeni duyduğu bir konuyu anlamak için göz kısar bazen hatta o kısma ile tamam derim bu beyninde yer etti ve asla çıkmaz 😃