Merhaba arkadaşlar 1 tane kızım var 2. Gebeliği düşünüyoruz 2 aydır korunmuyoruz bu ay adetim 4 gün gecikti eczane testi aldım yaptım fakat sonuç negatif çıktı ondan 1 saat sonra kahverengi lekelenmem oldu çamur gibi az az oluyor yani ilk defa böyle oluyorum normalde günüm hiç geçmez hep günü gününe olur. Hem ilk defa bir gecikme yaşıyorum hemde kahverengi akıntı normal adet kanaması gibi değil yani sizce gebelik mi vardır