Ahh emdi mi tuttu mu doydu mu demek bu bırakma işinden kolaydı bence :( iki yaşını doldurdu ben de ise başlayacağım artık sonlandırma lazım diye sadece uykuları dışında emzirmiyorum üç doer gündür ama göğüslerim çok ağrıyor yavaş yavaş bırakıyorum kendimce ama bu nasıl bı sızı pompam da yok